Sen senast

Idag var jag på crossfit för första gången i mitt liv.. gud vad jobbigt!! Haha, efteråt så mådde jag illa så det kändes som att jag skulle spy.. Men riktigt kul..  ´Det var upplagt på 6 saker som man skulle upprepa 8 ggr i 6 varv. Först skulle man ro i 250 m, sen direkt till att göra chins, sen armhävningar med benen på en boll, dips, en kettleballövning, 2 rusher med jogg tillbaka.. Herregud säger jag bara.. men bra träning är det iaf..

Imorgon så blir det ett konditionspass.. får se hur det blir.. antagligen asjobbigt!

Helgen var trevlig.. Jag och Tobias hade bokat en natt på en herrgård,, det låg utanför Växjö,, i lördags åkte vi först hem till mamma och pappa och åt lunch sen checkade vi in vid 3 tiden.. På herrgården hade de ett relaxrum med jacuzzi, ång och torr bastu så där roade vi oss i 2 h.. Hur gott som helst..
Sen fick vi en 4 rätterssupé med olika vin till... Det var riktigt gott speciellt varmrätten som var tonfisk.. Det var dock små portioner men man blev ju mätt ändå..
Frukosten var också underbar.. älska hotellfrukost! I och med att vi drog tillbaks klockan så vaknade jag kl 7 på söndagsmorgon.. Sjukt!
Senare på söndagen åkte vi återigen till mamma och pappa.. vi skulle hämta Ina (min katt), sen fick vi mat igen samt att vi var och kollade på ett hus som är till salu.. Sen var det kalas för Tobbes bror..

Så helgen var riktigt bra tycker jag.. Nu är det ny vecka och nya tag.. Jobbar ons-tors-fre  och helgen är fullbokad så denna veckan kommer nog gå riktigt fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0