Den 9:e maj


Nu var det länge sedan, men jag har inte kännt att jag haft tid. Men nu har jag en ledig dag innan ytterligare 3 jobbdagar, så idag ska jag njuta..
Om några timmar kommer T hem med, han har haft jourvecka, så har inte träffat han på några dagar.. Ska nu får han stå ut med ett pusskalas.

För ca en vecka sedan firade T och jag 7 år ihop.. Sjukt vad tiden går! Men det har varit 7 härliga år tycker jag och hoppas att det många många år till =)..T Du passar mig perfekt, vet du =).. Skönt att vi är sambosar nu med,, efter ca 6,5 år ihop,, men vi skyndar långsamt ;) haha..

Det är så härligt att det verkligen blivit vår nu, det är varmt ute och det är ljust till runt 9 på kvällen. Helt otroligt.


Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0