Trött

Nu har jag haft två dagar som gått i ett. Igår var det dags för ett frisörbesök, det tog 4 h (?), jag skulle göra slingor och klippa mig.. Jag blev inte nöjd med slingningen eftersom det såg ojämnt ut så hon fick göra om det.. + att hon var elev så av den anledningen tog det lite längre tid än vanligt..
Ja jag blev väl inte jättenöjd med varken klippningen eller slingningen.. surt!

Sen handlade jag och tränade (kondition och styrka). På kvällen lagade jag mat åt mig och Tobbe.. Potatisgratäng och fylld fläskfilé samt efterrätt.. Jag jobbar ju i helgen så jag tänkte vi skulle ha lite lillördag igår..
sen såg vi på inception,,!

Idag har jag vart på personalmöte, satt schema för några veckor framöver samt tagit 2 veckors semester i sommar.. Sen var jag och träna, det blev kondition och styrka idag igen.. Det var mindre folk idag, vilket var skönt så kunde man gå runt i lugn och ro och kolla på var alla maskiner står..

Sen har jag diskat och fixat vår återvinning, tvättat.. Så nu är jag lite trött.. Imorgon skall jag sova så länge jag kan på sista lediga dagen och sen träna vid 12.. sen är det öppet...Skönt!


Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0