Tisdag

Vad fint väder det är ute idag! Känns lite som vår :)..

Jag ska väl snart göra mig i ordning och åka och reklamera min mixer samt hämta gratis katt/hundmat samt kattsand som jag fått..  Ska även försöka komma ihåg stt köpa frimärken så att jag kan skicka iväg mitt brev till LU för att få mitt examensbevis.

Igår möblerade jag om här hemma.. passade på när inte Tobbe är hemma ;).. nä men jag blev så trött på hur det var så tänkte att jag skulle testa.. Jobbigt var det, men jag tyckte det blev bra... Får se vad T säger nästa vecka, men än så länge är han anti! :)

Nähä, göra sig i ordning och ta sig ut innan alla slutar är nog en bra idé..


Malin,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0