Helg

Nu är det helg.. Skönt! Jobbade min 40 h vecka på tre dgr i följd, så lite mör var man igår..
Var iaf en bra dag igår, vi skulle gå på stan lite tänkte vi för vattnet var avstängt i hennes lägenhet... Så gick vi in på flash (har aldrig varit inne i den butiken innan), vi var båda skeptiska när vi gick in. Men sen kom vi till rea avdelningen så då blev vi som galan, det var halva reapriset så jag fyndade 4 koftor och en tröja för egentligen inga pengar.. Så nöjd.. Så det är dit man ska gå när det är rea, man får ju leta lite för det är ju mkt tråkiga kläder där med, men det är det värt.

Idag ska jag till Tranemo och kolla på älsks match, hoppas de vinner, och pussa på snutten lite (har ju inte setts sen i måndags) sen sticker jag direkt till Elin i gbg och hälsar på.. Ska bli kul att träffa henne.. var ju några månaders sen!

Imorgon ska jag röja i min garderob tänkte jag.. Hoppas att jag ser till att vara hård mot mig själv och rensar ordentligt!

Nähä..måste dra...


Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0