En härlig snöig torsdag

Jag har verkligen tappat det här med bloggen.. men ska försöka bättra mig. Det blir så pga av qatt man ofta använder T dator och pga jobbet. Jag jobbar kanske 3 dgr i sträck och då blir det ju inget bloggande och sen glömmer jag bort det på de lediga dagarna..

Nu är jag iaf ledig tills lördag.. så en hel dag till.. Gott! Har varit ledig sen tisdag, sedan dess har jag inte gjort mkt.. Har iaf börjar med att fixa iordning med mina skolpapper..Har tänkt att få alla anteckningar som står i mina anteckningsblock till datorn och sen skriva ut det. Så att jag till sist har allt i pärmar och slipper anteckningsblocken som man aldrig hittar i. Dessutom blir det ju en liten repetition, och det skadar ju aldrig.

Sen sist har jag lyckats få parkeringsböter och så har M&P bil som jag lånar gått sönder så vi fick köra med den i max 40 km/h till länghem, det tog sin tid haha!

T gjorde mål på innebandyn igår med och de vann så nu är de lite närmare kvalet..(stolt flickvän).

jaha,, nu ska jag göra ngt annat..


Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0