Åh, semester

Tobbs har börjat kolla på resor nu.. Han vill att vi ska åka till thailand i slutet av april i 2 veckor.. det vore underbart! Men jag tror inte jag kan få ledigt från jobbet i 2 veckor med så kort varsel...
Så jag vill helst inte tänka för mkt på thai för då blir man ju bara besviken när det inte går.

Sen är ju frågan hur man annars ska göra.. jag tror jag får 3 veckor semester.. så hur ska man ta de?
Vi vill ju ut och resa innan sommaren.. så 1 v i maj någonstans borde jag kunna få ledigt eller åtminstonde fixa så att jag inte jobbar och sen kunna vara ledig 2 v efter midsommar någon gång..

Ja ja vi får se..

Nu ska jag väl försöka ta och göra ngt här hemma.. Hänga upp tvätten t.ex. och göra rent och fixa badrumsskåpet som T fixade i ordning igår <3...

Sen kanske jag ska åka till Länghem ikväll medans T tränar.. men har inte bestämt mig..




Från Rhodos 2009..


Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0