Snö

Det är så härligt att det kommit snö.. Det blir ljust och det är mysigt =) Nu snart känns det att julen är här.. Längtar!
Idag har det varit full rulle. Hade först ett personalmöte där vi satte schema. Sen kom jag hem och lagade mat, så kom pappa,  vi åt. Sen blev det dags för skytteträning, och sen iväg till gymmet för lite kettlebell. Sen har jag tvättat två tvättar, diskat och fixat mat för jobbet på onsdag och torsdag.

Nu känner jag verkligen att jag måste se till att skaffa mig ett sjukgymnastjobb,, rätt skönt att känna så för innan har det känts att det kan kvitta.

Nu är det två jobbdagar (hoppas de går fort), sen på fredag är det julbord med jobbet.. Hoppas det blir kul!

Ska försöka fixa lite julklappar i veckan med samt leta resa till i februari.. Skön vecka med andra ord!

Nu har det börjat snöa igen.. jippie!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0