Sjuk

Jag har varit hemma från jobbet idag, är sjuk.. så går det när man är på julfest med jobbet. När jag ringde och sjukanmälde mig så fick jag veta att flera var sjuka. Hahah.
 
Fast jag känner mig hyfsat bra nu,, det är när jag börjar anstränga mig, då får jag feber.. sen är det ju klart den gamla vanliga hostan :) så jag har inte gjort ngt vettigt sen i söndags..
eller jo idag typ,, har slagit in julklappar men även köpt några.. Så nu har jag bara två kvar, en vet jag men den andra är det lite svårare med!

Men imorgon måste jag ut lite och försöka skaffa de sista julklapparna, så är jag klar med de sen. För nästa vecka jobbar jag mån-ons..(9-22) sen på tors, fre ska jag hjälpa mamma och pappa få i ordning köket inför jul och förbereda lite julmat och julgodis.

Jag måste bli frisk nu så jag kan träna så jag kan vinna min och Tobias tävling..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Tobias

på tis får du vara ledig :-), då är ju jag hemma. Weii,jepp tävlingen e viktig, vinner jag så får ju jag dealen!

2011-12-15 @ 11:50:04
Postat av: malin

Haha, nä du får inte dealen isåfall :) ja jag skulle sett till att ha varit ledig igår, men vi har ju julen på oss / stressmonstret ;)

2011-12-21 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0