Fredag

Jaha, då var min ledighet över,, ska jobba lör-sön..kul! ;)...Not.
Ja hade väl ändå inget planerat så kan ju lika väl jobba..

Cirkelgymsträningen gick bra, var mkt folk, men roligt! Man blev lite trött i övningarna, men lagom tills dess så bytte man maskin så det var jättebra.. Det kändes som att det flera av dem som var där kört ihop ett tag för de verkade känna varandra och ledaren var där och gjorde det jobbigare för dem..
Sprang intervaller i 10  min efter med... hade nog kunnat springa mer men hann inte för att jag skulle hinna med annat på dagen med!

jaja, ska göra ngt kul av fredagen kansek.. don´t know... T sover ju, så kul är det!
blir ngt inget speciellt som alla kvällar utan bara tv typ.. astråkigt!

Dagen startade på topp (med spec humöret) men det har ju dalat nu..
Har funderingar som gör mig frustrerad!

Hej hopp!


Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0